Brev:
Vil ikke spise
1. november 2012
Alder:
11 mdr.
Vil ikke spise
Hej Helen
Endnu et lidt desperat spørgsmål fra min hånd. Her går det ellers fremad mht natamning og natlig uro, som begge dele er ved at være reduceret til et mere tåleligt niveau.
Men nu har min ellers så godtspisende søn haft en meget slem omgang forkølelse, hvor han naturligvis mistede appetiten, og ikke spiste så meget mens det stod på. Men nu har han været rask i mindst 4 dage, og han vil stadig ikke spise. Det eneste han spiser store portioner af er hans morgen havregrød. Resten af dagen nipper han kun til tingene.
Han har tabt sig et kilo og vejer nu 9 kg. er 11 mdr,
Skal vi bare være tålmodige og vente til han får appetit igen? Han er ellers i godt humør. Han bliver ammet kl. 20 ifm putning og igen midt nat.
Kærlig hilsen
M